ytopli

  • ۰
  • ۰

مقاله درباره بتن 29 صفحه word

مقاله درباره بتن -29 صفحه word

مشخصات فایل

عنوان: بتن

قالب بندی: word

تعداد صفحات: 29

محتویات

فهرست مطالب

1-تراورسهای بتنی. 1

تاریخچه تراورس بتنی. 1

مقدمه: 3

2- تراورس بتن آرمه: 4

معایب بتن آرمه: 4

2-3- رفتار بتن آرمه تحت اثر خستگی (Fatique): 6

2-4 تئوری پیش تنیدگی. 7

2-5 طراحی اولیه AAR.. 8

2-6 انجام اصلاحات در خصوصیات.. 10

2-7 چفت و بندها (ادوات تثبیت ) 11

2-8تجربیات اخیر 13

2-9نصب و مرمت.. 16

2-10استفاده در خطوط سریع السیر 16

2-11توجه اقتصادی تراورسهای بتنی. 17

3-1نقاط ضعف ذاتی تراورسهای بتنی. 18

3-2 دو نوع تراورس بتنی. 19

3-3 تراورس بتن مسلح دوبلوکی. 21

3-3-1ابعاد هندسی و مقاومت مکانیکی. 21

3-3-2 مزایا و معایب.. 22

3-3-3عمر مفید. 23

3-3-4 تغییر شکل تراورس دو بلوکی. 23

3-4 تراورس تک بلوکی بتن پیش تنیده 23

3-4-1ابعاد هندسی و مقاومت مکانیکی. 23

تراورس تک بلوکی. 24

3-4-2مزایا و معایب.. 26

3-4-3 عمر مفید. 27

عنوان مقاله: بتن

تاریخچه تراورس بتنی

تراورسهای بتنی، در حدود سال ۱۸۹۳ بطور آزمایش در ایالات متحده آمریکا در شهر ریدینگ به تعداد دویست عدد نصب گردید.

بزرگترین رقم نصب آن در طی ۳۵ سال، در حدود ۲۵ هزار تراورس بتنی بود که در ایالات پنسلوانیا نصب گردید.

اکثر این تراورسها به دلیل زنگ زدن اتصالات، ترک خوردگی بتن و همچنین فرسودگی ونشست در محدوده اتصالات، کنار گذاشته شدند. در اروپا، راه آهن ایتالیا بین سالهای ۱۹۰۶ تا ۱۹۰۸ دویست هزار تراورس بتنی نصب کرد. در سال ۱۹۲۰ شرکت گریت نوردن انگلیسی بطور آزمایش از تراورسهای بتنی استفاده کرد. در همان هنگام تراورسهای بلوکی بتنی که در زیر ریل به وسیله تسمه فلزی به هم وصل می شوند و یا بر روی تیر آهن Tشکل ریخته می شوند، خدامات ارزنده بیشتری را درخطوط پاریس- لیون مارسل، ارائه کردند.

استفاده از تراورسهای تیری شکل اولیه، چه در آمریکا و چه خارج از آمریکا به دلایل شل شدن چفت و بست، خرد شدن در اثر ضربه و خرد شدن در زیر ریل، ناکام ماند. همچنین به دلیل سنگینی وزن (که حدود ۷/۹۰ تا ۴/۱۸۱ کیلو گرم بودند)، با هزینه های بالای حمل و نقل، نصب و نگهداری مواجه بود.

چندی بس از جنگ جهانی دوم چوب کمیاب شد و تراورس پیش تنیده بتنی، در اروپا و بریتانیا، مورد استفاده گسترده ای قرار گرفت اکنون چندین میلیون تراورس بتنی در آلمان غربی، بریتانیا، روسیه و مکزیک مورد استفاده قرار می گیرند، اما استفاده از طرح پیشرفته تراورس بلوکی و تراورس مرکب (RS) در راه آهن فرانسه و کشورهایی که از تکنولوژی فرانسوی استفاده می نمایند، استاندارد می باشد. (SNCF)

در اواخر دهه پنجاه AAR تحت نظارت و راهنمایی آقای روبل، مهندس تحقیقات و آقای مگی، دستیار تحقیق و به همراهی شرکتهای پیش تنیده فلوریدا و سیمان پرتلند اقدام به طراحی و توسعه تراورس مناسب برای بار سنگین چرخها و شرایط جوی آمریکا شمالی، نمود اولین نصب آزمایشی آن در سال ۱۹۶۰ در سی بردایرلاین و آنتلانتیک کت لاین (که اکنون به نام (سی برد کتلاین) معروف می باشد) انجام شد.

مقدمه:

مقدمه: برای محاسبه تراورسهای بتنی فرضیات اساسی زیر بعمل می آید.

  • در تراورس بتنی مقاطع قبل و بعد از خمش بصورت صفحه باقی می مانند این مطلب برای اثبات تئوری الاستیسیته در مورد تراورسها لازم می باشد. زیرا ضخامت تراورس در مقایسه با طول آن کوچک می باشد.
  • مدول الاستیسیته فولاد و بتن تا حد تنش الاستیک ثابت می باشد. این فرض برای فولاد نرمه (StL.III) تا نقطه ارتجاعی (تسلیم) درست می باشد. در تراورس تغییرات تنش در فولاد بعلت بارهای دینامیکی زیاد بوده و این امر باعث تغییراتی در مدول الاستیسیته می شود. تحت اثر تنشهای زیاد تغییرات مدول الاستیسیته در بتن نیز زیاد می باشد. چون بتن با مرغوبیت بالا ماده ای کاملا الاستیک نیست دیاگرام تنش- تغییر طول نسبی آن غیر خطی می باشد. در مورد تراورسها علیرغم دارا بودن بتن با مرغوبیت بالا، مع الوصف تنش ها در حد الاستیک درنظر گرفته می شوند.
  • چسبندگی کامل بین فولاد و بتن اطراف آن وجود دارد. و بهمین جهت در هر فاصله ای از محور خنثی (Neutral Axis) تغییر طول نسبتی دو ماده یکی می باشد.
  • بر روی سطح مقطع آرماتورها یا میله های بیش تنیدگی توزیع تنش یکنواخت در نظر گرفته می شود این مطلب کاملا هم صحیح نمی باشد چون مقدار تنش با فاصله از محور خنثی تغییر می کند قطر میلگردها در مقایسه با فاصله آنها ازمحورخنثی کم می باشد توزیع تنش یکنواخت بوده و فقط در موردیکه میله ها دارای قطر زیاد هستند و از محور خنثی نیز فاصله زیادی ندارند این مساله نمی تواند صحیح باشد.
  • در محاسبات بتن آرمه تنش کششی بتن در نظر گرفته نمی شود ولی در بتن پیش تنیده نقش بتن در کشش تحت بارهای وارده منظور می گردد. نتیجه اینکه منحنی تنش- تغییر طول نسبی برای بتن در برابر فشار و کشش یکسان می باشد. بعبارت دیگر مقدار مدول الاستیسیته در هر دو حالت یکی است. اگر چه آزمایشات نشان داده اند که مدول الاستیسیته در کشش معمولا ۱۰/۱- ۸۵/۰ برابر مدول الاستیسیته در فشار می باشد.
  • ۲- تراورس بتن آرمه:

مقدمه: در صورتیکه فولاد تحت تنش الاستیک باشد و قبل از اینکه به تنش مجاز خود برسد می بایست بتن ترک بخورد گر چه با توزیع مناسب میلگردها می توان از افزایش ترکها

۲-۲- جلوگیری نمود تجزیه تنشها در اثر پیچش در بتن آرمه پیچیده بوده و لذا طراحی به فرمولها و دستور العملهائی که بر اساس آزمایشات عملی مشخص شده اند محدود می گردد.

معایب بتن آرمه:

۲-۲-۱ از آنجایئکه بتن قادر نیست خود را با تغییر طول نسبی (strain) عادی فولاد تطبیق دهد، تحت بارهای وارده در قسمتی که تنش کششی وجود دارد ترک می خورد.

۲-۲-۲- ابعاد تراورس بتن آرمه توسط برش تعیین می گردند. اگر نیروی برشی زیاد گردد سطح مقطع بزرگ می شود که در نتیجه بار مرده آن زیاد می گردد.

۲-۲-۳ بتن مکمل است در اثر انقباض (Shrinkage) ترک بخورد.

۲-۲-۴ در تراورس بتنی از بتن با مقاومت بالا استفاده کامل نمی شود یعنی اگر اندازه عضو از حد معینی کمتر گردد مقدار میلگردهای لازم، عضو را غیر اقتصادی خواهد ساخت. می توان با استفاده از فولاد سخت با مقاومت ارتجاعی بالاتر مقدار فولاد مصرفی را تا کاهش داد. این راه حل صحیح نمی باشد، زیرا تغییر طول نسبی فولاد با مقاومت بالا حدود ۶ برابر تغییر طول نسبی فولاد نرم می باشد این امر باعث ترکهای پهنی تحت بارهای وارده در بتن می شود.

۲-۲-۵ در بتن آرمه فولاد نقش مفعولی (Passive) را دارد و بتن را در مقابل اثرات مخرب بار گذاری حفاظت نمی کند.

۲-۲-۶ تحت اثر نیروی برشی، در بتن آرمه تنشهای کششی که از نیروی برشی منتج می گردند بیشتر می باشند.

۲-۲-۷ وزن فولاد مصرفی در بتن آرمه زیاد می باشد.

۲-۲-۸ درمساله خستگی (Fatique) بتن و فولاد مصرفی در بتن آرمه در مقابل شکستهای تدریجی یا پیش رونده رفتار خوبی را از خود نشان نمی دهند که این مساله با تکرار بارگذاری نیز بیشتر می شود.

۲-۳- رفتار بتن آرمه تحت اثر خستگی (Fatique):

۲-۳-۱ اغضاء بتن آرمه بیشتر بعلت پاره شدن میلگردها از بین می روند بنظر می رسد که پاره شدن با ترک خوردن مرتبط می باشد و تمرکز تنش و سایش (سائیگی) نیز با این ترکها مربوط هستند. آرماتورهای طولی در تیرها مقاومتی حدود ۷۰-۶۰ درصد مقاومت نهائی استاتیکی برای یک میلیون سیکل را دارند.

۲-۳-۲ وقتیکه ترکهای عرضی در تیری در اثر بار استاتیکی نسبت به ظرفیت تحمل خمشی بیشینه استاتیکی زیاد باشند عموما تیر بعلت خستگی (Fatrique) آرماتورها گسیخته می شود. تکرار شدن بار بیشینه باعث ترکهای عرضی در مدت بار گذاری نمی شود.

۲-۳-۳ قبل از اینکه آرماتورها گسیخته شوند، تکرار بارهای بیشینه باعث شکست فشاری- بری نمی شود و این مساله در تیری است که بعلت خمشی ممکن است گسیخته شود (خستگی آرماتورها) و در آن- ترکهای عرضی افزایش یافته اند.

۲-۳-۴ اگر در ابتدا، در اثر ابر گذاری یک ترک عرضی بزرگ در تیر بوجود آید و اگر عمر خستگی در حالت فشاری- برشی از عمر خستگی آرماتور ها تحت این درصد بخصوص از تکرار بار کمتر باشد، یک تیر در حالت فشاری- برشی گسیخته می شود.

۲-۳-۵ قبل از اینکه آرماتورها گسیخته شوند، اگر تکررار بار گذاری بطور همزمان باعث تراز عرضی و شکست فشاری- برشی شود، گسیخته شدن تیر بصورت ترک خوردگی عرضی خواهد بود.

۲-۳-۶ تحت اثر بار گذاری خستگی، یک تیر عموما “فقط در نقاطی که ترکها و شکستها وجود دارند خسارت می بیند و در قسمتهای باقیمانده دیگر صدمه نمی بیند.

۲-۳-۷ در حدود تغییرات بارهای عادی وارده، تکرار بار منجر به ترک می شود و فقط افزایش کمی در فلش (Deflection) کل تیر بوجود می آید افزایش در اندازه ترکها مهم نیست.

۲-۳-۸ بتن در تراورس بتن آرمه مقاومت فشاری و کششی کمتری نسبت به تراورس بتنی پیش تنیده دارد. مزایایی پیش تنیدگی در مورد تراورس بتن آرمه وجود ندارد بواسطه مدول الاستیک کمتر بتن.

۲-۳-۹ ترکی که در اثر ضربه خروج چرخ از خط در بتن تراورس بتن آرمه بوجود آمده احتمالا باقی می ماند، مگر اینکه ترک ریز باشد که توسط خاصیت جوش خوردگی در سالهای اولیه عمر تراوس خود بخود ترمیم یابد.

۲-۳-۱۰ امکان خسارت در اثر از خط خارج شدگی عامل مهمی در استفاده از تراورسهای بتنی است. هیچ تراورس بتنی به هر صورت که طراحی شده باشد، در مقابل ضربات خروج چرخ از خط نمی تواند مقاومت کند. تراورسهای بتنی به شرطی می توانند در برابر این ضربه مقابله کننده که بهبود سریعی در وضعیت ترافیک و استفاده از تراورسهای اصلاح شده و یا تعویض اعضاء صدمه دیده، صورت گیرد.









سایر محصولات :
مقاله درباره بتن 29 صفحه word

مقاله درباره بتن...

تحقیق درموردسرقفلی در حقوق ایران

تحقیق درموردسرقفلی در حقوق...

گام به گام پایه چهرم ابتدایی

گام به گام پایه چهرم...

سازماندهى عفو بین الملل در طرح جدید

سازماندهى عفو بین الملل در طرح...

نرم افزار ضرب المثلهای انگلیسی

نرم افزار ضرب المثلهای انگلیسی...

تحقیق درمورد

تحقیق درمورد...

پروژه ی آماده طراحی فنی معماری

پروژه ی آماده طراحی...

نرم افزار آموزش زبان فرانسوی در سفر

نرم افزار آموزش زبان فرانسوی در...

بزرگترین و جامع ترین فرهنگ لغت زبان کردی

بزرگترین و جامع ترین فرهنگ لغت...

دیکشنری پیشرفته king

دیکشنری پیشرفته king...

نرم افزار اندروید متضاد و مترادف ها

نرم افزار اندروید...

شبیه سازی پرتاب موشک از سیلو در انسیس فلوئنت

شبیه سازی پرتاب موشک از سیلو...

پسوند و پیشوندهای پزشکی

پسوند و پیشوندهای پزشکی...

جزوه سرطان کولون

جزوه سرطان کولون...

جزوه سرطان کولون و رکتوم

جزوه سرطان کولون و رکتوم...

پاورپوینت بیماری پارکینسون

پاورپوینت بیماری پارکینسون...

کد فرترن حل عددی جریان درون کویتی cavity

کد فرترن حل...

جزوه بیماری پارکینسون

جزوه بیماری پارکینسون...

جزوه زایمان طبیعی

جزوه زایمان طبیعی...

کتاب بیماری های زنان 2

کتاب بیماری های زنان 2...

دانلود رام و فایل فلش فارسی سامسونگ Samsung J500F اندروید 5.1.1

دانلود رام و فایل فلش...

جزوه پارکینسون

جزوه پارکینسون...

جزوه پمفلت پارکینسون

جزوه پمفلت پارکینسون...

پاورپوینت دیالیز

پاورپوینت دیالیز...

جزوه دیالیز

جزوه دیالیز...

پاورپوینت دیالیز صفاقی

پاورپوینت دیالیز صفاقی...

تحقیق درموردرویکردى اسلامى به آزادى و حقوق بشر

تحقیق درموردرویکردى اسلامى به آزادى و...

جزوه دیالیز صفاقی

جزوه دیالیز صفاقی...

دین و حقوق بشر

دین و حقوق بشر...

درآمدی برنسبت میان فقه وحقوق بشر

درآمدی برنسبت میان...

پاورپوینت دیالیز و دستیابی عروقی

پاورپوینت دیالیز و دستیابی عروقی...

حقوق بشر در دعاوی کیفری براساس اسناد بین المللی

حقوق بشر در دعاوی کیفری براساس اسناد...

جزوه دیالیز و دستیابی عروقی

جزوه دیالیز و دستیابی عروقی...

تحقیق درموردفواید و اهداف حقوق

تحقیق درموردفواید و اهداف حقوق...

تحقیق درموردحقوق مدنی

تحقیق درموردحقوق مدنی...

جزوه آموزش دیالیز

جزوه آموزش دیالیز...

Nelson Essentials of Pediatrics 2015

Nelson Essentials of Pediatrics 2015...

گزارش کار کامل کارگاه ریخته گری عمومی با فرمت ورد

گزارش کار کامل کارگاه ریخته...

پرسشنامه فعالیت های کاری واریزاک 2001

پرسشنامه فعالیت های کاری واریزاک 2001...

گزارش کار کامل کارگاه ریخته گری عمومی

گزارش کار کامل کارگاه ریخته...

پرسشنامه موانع اقدام فاینلی 2000

پرسشنامه موانع اقدام فاینلی 2000...

پرسشنامه حمایت اجتماعی سینگاپاکتو 1994

پرسشنامه حمایت اجتماعی سینگاپاکتو...

تأثیر تحصیلات زنان بر توسعه اقتصادی کشورفایل ورد و 105 صفحه

تأثیر تحصیلات زنان بر توسعه اقتصادی کشورفایل...

گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک 1

گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک...

پرسشنامه شناسائی کلیشه های حرفه ای کاریونا 2001

پرسشنامه شناسائی کلیشه های حرفه ای...

گزارش کار آزمایشگاه سیستم دیجیتال با فرمت ورد

گزارش کار آزمایشگاه سیستم دیجیتال با فرمت...

پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی 31 اسلاید

پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی...

گزارش کار آزمایشگاه سیستم دیجیتال

گزارش کار آزمایشگاه...

فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره -45 اسلاید
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله زلزله چیست ؟ (word)
دانلود مقاله احتراق در محیط زیست(word) 21 صفحه حاشیه دار و زیبا
پروژه سی شارپ بیمارستان
سورس کد نقشه هوشمند ایران با سی شارپ
کدهای ضروری کنسول سی شارپ
سورس پروژه جستجوی فایل در کامپیونر با سی شارپ
پاورپوینت صفر تا صد معرفی مشهد مقدس
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
دانلود مقاله توسعه و برنامه ریزی اقتصادی(word) 37 صفحه
تحقیق در مورد PLC
دانلود پاورپوینت زردشت، آیین و عقاید آن در عهد باستان
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک ملی(word) 33 صفحه
دانلود مقاله پیرامون مالیات(word) 50صفحه
دانلود پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری - 23 اسلاید زیبا و شیک پاورپوینت
سورس پروژه دفترچه تلفن به زبان کنسول سی شارپ
دانلود مقاله معماری معاصر ایران(word) 15 صفحه
سورس mvvm
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
دانلود مقاله پیرامون آفات مرکبات(word) 30 صفحه
نام پاورپوینت : روانشناسی تربیتی
پاورپوینت صفرتاصد یزد
فایل پاورپوینت اقلیم اصفهان
دانلود مقاله پیرامون جهاد اقتصادی(word) 70 صفحه
دانلود مقاله حسابداری دولتی(word) 31 صفحه
پاورپوینت دستور زبان فارسی
دانلود برنامه و آموزش تصویری ساخت شماره مجازی آمریکا --تست شده همه چیز اوکیه
دانلود مقاله کنترل موجودی انبار شرکت گروه ماشین های اداری(word) 99 صفحه
دانلود مقاله بودجه و پروژه های عمرانی(word) 40صفحه
دانلود مقاله پرورش و تولید میوه کیوی(word) 16صفحه
موضوع مقاله: آمار و مدل سازی(word)
دانلود مقاله الگوی کاشت مناسب در اراضی شور(word) 13صفحه
پاورپونت صفر تا صد مانیتور
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی-18 اسلاید شیک و زیبا و جامع
پاورپونت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++)
ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﻤﺮﺍه ﺑﺎ ﻣﺜﺎﻝ ﺭﺷﻨﺎﻝ ﺭﺯ
نام پاورپوینت : پاورپوینت حسابداری ملی
دانلود مقاله اثر فرسایش آبی در کاهش حاصلخیزی(word) 53صفحه
پاورپوینت حقوق تجارت
دانلود مقاله تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وب‎(word)
پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
دانلود مقاله و تحقیق پیرامون کوره آفتابی(word) 12 صفحه شیک و کامل
پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راه‌های مقابله
دانلود پروژه کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری(word) 54 صفحه
آشنایی با تکنولوژی VOIP + پاورپوینت
فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاور پوینت در مورد کاهش اثر پدیده تشدید زیرسنکرون توسط بانک مقاومت ترمزی دینامیکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور

کلمات کلیدی :تحت بارهای وارده آراتورها گسیخته شوند حالت فشاری برشی اینکه آراتورها گسیخته طول نسبی فولاد هزار تراورس بتنی اثر خستگی fatique بتن آره تراورس بتنی تراورسهای بتنی تراورس بتن دول الاستیسیته تغییر طول پیش تنیده طول نسبی تحت اثر تراورس فولاد استفاده تراورسهای تغییر خستگی الاستیسیته بارهای
  • ۹۶/۰۸/۲۸
  • رضا محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی